גגון כניסה לבית ולדלת כניסה – פרקטיקה ויופי במוצר אחד

אם חיפשתם פתרונות לשדרג את מראה הכניסה ולספק סוכך כהגנה מפני הגשם בכל פעם שאתם יוצאים ונכנסים לביתכם, גגון לדלת כניסה לבית הוא הפתרון המושלם עבורכם. כשהוא מתוכנן ומיוצר על ידי איש מקצוע מהשורה הראשונה, תרוויחו איכות, בטיחות ופרקטיקה במוצר אחד.

למה משמש גגון לדלת כניסה?

מדובר במוצר קטן, בהשוואה לפרגולה, אולם עם יתרונות גדולים. הוא מאפשר כניסה לבית גם בימים הגשומים והסוערים ביותר מבלי להירטב, ומספק את האפשרות לעמוד תחתיו ולפתוח את המטרייה לפני שיוצאים החוצה. לא רק זאת, אם אתם סובלים מיונים שאוהבות לקנן דווקא מעל דלת הכניסה לבית, הגגון יפתור את הבעיה.

פעמים רבות מספק הגגון גם הצללה משמש ישירה שמחממת את אזור הכניסה, כך שגגון כניסה יכול להיות יעיל גם כדי למנוע חימום של דלת הבית, במיוחד אם משולבת בה זכוכית, ושמירה על דלתות עץ מפני נזקי השמש והגשם.

בנוסף ליתרונות הפרקטיים, גגון, במיוחד מעץ, מעל דלת הכניסה, מוסיף למראה הבית ומשווה לכניסה אלגנטיות ויופי. ניתן לעצב את הגגון לפי דרישה, כולל הוספת מנגנון חשמלי ואלמנטים נוספים.

למה לבחור בגגון כניסה מעץ?

עולם הסוככים מציע היום מגוון רחב של חומרים, ביניהם ברזל, אלומיניום ועץ. השימוש במתכת הולך ופוחת בשל החלודה שהיא צוברת עם הזמן, כמו גם צליל נקישות הגשם שיורד ואינו מאד נעים לאוזן. בעוד שברזל הוא עמיד יותר ולא מחליד, מחירו הוא יקר יותר ומראהו מעט קר ולא תמיד משתלב היטב עם דלת כניסה מעץ. גגון כניסה מעץ מספק הן את המראה הדקורטיבי, שמספק מעין חלל עיצובי נוסף לבית והם את האלמנט הפרקטי שהוא הגנה מפני מצבים אקלימיים שונים. קיימים סוגי עץ רבים, איכותיים, ועם תחזוקה נכונה, יחזיקו מעמד לאורך שנים רבות.

חשוב שאת תכנון והתקנת הגגון יבצע איש מקצוע מחברה מוכרת ואמינה. דבר זה יקנה לכם בטחון בדיוק המידות בשלב התכנון והמדידות, עבודה מקצועית והתקנה בטוחה של הגגון, תוך שמירה על כל כללי הבטיחות. יתרה מכך, כאשר אתם נעזרים בשירותי חברה מקצועית ובעלת מוניטין, יש לכם כתובת לחזור אליה במידת הצורך, לשאלות, לצרכי תחזוקה ואם חלילה נגרמת תקלה כל שהיא. התקנה מקצועית של גגון כניסה לבית מספקת בעצם את האחריות אתם רוצים על המוצר.

גגון כניסה לבית – מחירים ועלויות

שאלת השאלות היא כמובן כמה זה עולה. המחירים תלויים בכמה פרמטרים, כמו סוג העץ, עיצוב מיוחד שתרצו לגגון הכניסה, הגודל ועוד. אולם, ניתן להבטיח שהמחירים הם הוגנים וזולים יותר מאשר פרגולה, בשל הגדול הקטן יחסית של גגון הכניסה.

רועי אופק מזמין אתכם להתרשם ממגוון עבודות ייחודיות ומקצועיות בעץ, כולל גגון כניסה לבית, עם האפשרות לבחור את סוג העץ, הצבע ואלמנטים נוספים שייחדו את הגגון שלכם ויבדלו אותו מגגונים אחרים.

לקבלת פרטים, הצעות מחיר, ייעוץ וליווי עד לסיום התקנת הגגון לשביעות רצונכם, צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

עודכן בתאריך: 12 בדצמבר 2021